Permohonan Kemasukan Universiti Blogger Malaysia


Selamat malam semua!

Ok. Sekarang aku dalam mode rushing (ade ke mode ni?). Lantak ahh. Apesal aku rushing? Ini sebab......

Malam ni aku kena siapkan satu assignment(entry) pasal Universiti Blogger Malaysia a.k.a UBM. Pernah dengar ke belum? Kalau pernah dengar diam, kalau belum lagi buat2 terkejut. Haha. Nanti aku terang lagi pasal universiti ni ye. Meh la join!



Bersempena dengan pembukaan rasmi Universiti Blogger Malaysia, pihak pengurusan sangat mengalu-alukan kehadiran para siswazah sekalian. dan bersempena itu juga, pihak pengurusan ingin mengadakan satu Minggu Orientasi sebagai pembuka acara bagi universiti kita ini.
Macam biasa lah. tak kenal maka tak cinta. so, untuk minggu orientasi ini, pihak universiti hanya ingin para siswazah sekalian untuk memperkenalkan diri anda masing-masing. berikut antara butir-butir yang perlu diisi secara mandatori (wajib) :

1. letakkan banner UBM dalam entry anda.

Siap.

2. nama anda dan nama blog anda.

Nama : Muhammad Hanif Hishamuddin
Nama blog : vespaoldskool

3. sejak bila mula berblog.

saye mula ber-blog sejak awal bulan april 2011. sekarang saye masih dalam tempoh cuti sem, jadi sebab tu saye buat blog.

4. apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini.

ok. pandangan saye, dunia blog semakin berkembang dengan begitu pesat seperti cendawan keluar lepas hujan. blog ni pun penting sebab melalui medium ni, kite boleh sampaikan pendapat kite kepada ramai orang.

5. pandangan anda mengenai IPTM (institut pengajian tinggi maya) pertama ini.

baru je dengar daripada member dalam pukul 11 lebih tadi. Haha. Hmm, bagi saye, tindakan mewujudkan IPTM ni adalah satu tindakan yang bagus.
Tarikh Tutup bagi penyertaan ini : 14 April 2011 |12.00 Tgh Mlm (khamis)

Pendapat terbaik akan dikongsikan sebagai entry khas di UBM. Selain itu, anda juga boleh mengajak rakan-rakan yang lain menyertai Minggu Orientasi ini dan sekaligus menyertai universiti kita ini dengan menyebarkan kepada mereka mengenai perkara ini (tag).

Haa! Siap pun assignment aku. Semoga assignment aku diterima. Haha.  

8 kuman:

Tok Esah said...

bereh boh!! cantek!!

Anep said...

berehhhh. haha

HazHand said...

oh..good! prof akn pertimbangkan.. :')

Bakri Hussin said...

Salam Tuan Blog
Follow dari UBM
dah follow blog ini jom follow balik ok
jom join Bloglist 1 bulan bersama dunialelakimaskulin.com ok

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

Silent Thinker said...

dtg melawat sahabat seuniversiti..
UBM~pend keusahawanan..
feel free dtg lawat ea~

http://safiyahezora.blogspot.com/2011/04/minggu-orientasi-ubm-mari-berkenalan.html

Miss Anisah said...

datang melawat teman UBM..
selamat berkenalan...

nur said...

wah.. nak juga.. yuran kemasukan ?

Anep said...

to hazhand, bakri, silentthinker, miss anisah : tq all. nanti kalau tak bz aku pegi singgah blog korang plak ye :D

@ nur : x de yuran pun.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © ini belog anip